Välkommen!

Alla tankar..

Publicerad 2011-01-11 18:31:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

... går till begravningen som hålls på torsdag..

Har knappt kunnat tänka på annat idag, även om jag verkligen har försökt.. när jag vaknade idag på förmiddagen efter att äntligen lyckats somna om när Ante gått till jobbet så trodde jag begravningen var över, för länge hade jag drömt om hela begravningen så jag trodde verkligen de var över.. men inte, på torsdag gäller det och som de känns nu vet jag inte hur jag ska klara av detta.. :'(

Nu rivs alla sår upp igen men nu är det ett sista farväl och det ska bli fint.. jag saknar dig YVONNE.. kom tillbaka till oss.. en frisk o kry Yvonne vill jag ha tillbaka.. jag vet att detta inte går.. men jag vill..


Uppdaterar dåligt i bloggen, men har varit dålig (sjuk) ett tag nu så inte haft ork och inte vart tillräckligt "klar" i huvudet tycker jag.. men men de kommer väl.. kan väl passa på o önska god fortsättning lite såhär i efterskott till er mina läsare.. bättre sent än aldrig.. tihi

Nee orkar inte skriva mer nu, kanske återkommer med mer vilja o ork senare, Ante bara jobbar o jag sitter här ensam så tiden borde jag ju ha iaf :P hehe

Ha en fortsatt bra dag..

kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela