Välkommen!

Begravningen...

Publicerad 2011-01-14 12:55:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej Hej... aha då var det fredag igen, vart tar all tid vägen? tihi..

Aha igår var det ju då begravningsdagen, väldigt väldigt jobbig måste jag säga, det blev mkt hysteriskt gråt men den var sååå fin begravningen.. det var precis som att Yvonne var där när prästen pratade och allt stämde in så väl så de var otäckt nästan.. Vila nu i frid Yvonne.. vi är många som älskar Dig!

Efteråt så blev det fika i förslamlingshemmet och prata lite och bara tillbringa tid till minne av vår älskade "farmor" Yvonne.. jag skänkte även en hel del tankar till "gammelfarmor" Henny...

För er som inte vet så är Yvonne inte vår farmor, men hon blivit lite av en "bonusfarmor" till Emil och mig som vi sagt sen den dagen vi lärde känna Yvonne..



Sen tog jag o Andreas oss en runda till Kosta Outlet när vi ändå inte var där, men dom har ju aldrig nåt där säger Andreas men vem gick ut med två par skor? :P Haha.. skit snygga dessutom.. min pojk ser ut som en helt annan människa mot vad han gjorde om man kollar på honom för 10 månader sen.. aa för vet ni? På Söndag är det 10 månader sen vi blev tillsammans.. vart försvinner tiden? hehe känns som de nyss var 6månader sen som vi firade ;P

Hehe vi var även på mysiteriet med den pipande skon på outleten hehe.. En av Andreas nya skor pep när vi gick igenom vissa ingångar men ingen kunde hitta larmet hehe, undra hur många affärer det kommer att pipa i när han har skorna på sig o går på stan? haha ska bli spännande.. skrattar.. men tyvärr hade dom bara den skon så vi kunde inte byta den heller.. aja vi får väl se.. haha

Sen blev de middag hos mamma o pappa.. där de även kom besked om att.. aa.. ne.. ska inte skriva nåt än, men nu går allt lite väl snabbt tycker jag haha.. men men de var omtumlande känslor hela dagen igår (o som mamma o jag säger, yvonne satt nog där uppe och skrattade åt oss), lite för mycket blandade känslor för mig så Andreas o jag åkte o Bowlade sen, gick skit för mig men men.. de var ju lite kul iaf :P hehe.. sen blev de inte mkt sömn inatt med tanke på alla känslor, men de lägger sig väl de också.. är ju glad samtidigt som de känns konstigt o tomt..

Vill tacka Andreas för att han tog ledigt igår och följde med mig som stöd på begravningen, det betyder så sjukt mycket och var en så skön känsla att ha honom stöttande hos mig medans begravningen hölls och medans jag tog ett sista farval av Yvonne.. Natti Natti blev mina sista ord och det lär jag säga dom gånger jag kommer vara i kosta och kanske tända ett ljus för henne...



Nu har jag skrivit av mig lite.. är dax att snart bege sig utåt, mamma och bror kommer och hämtar mig så ska vi på ikea och modehuset en runda.. vill ju passa på att träffa bror lite medans han är hemma nu.. sen ikväll blir det nyårsrevyn med Andreas och hans jobb.. ska blir trevlgt, så vid 18 ska vi träffas i VIP rummet, de ni ;P hehehe.. sen i helgen blir de att försöka jobba för mig, men de ska väl gå bra hoppas jag.. mår ju mkt bättre men fortfarande grymt trött, men bara att kämpa på...

Ha en bra dag mina läsare så hörs vi snart igen!


Kram Kram Therese som är så tacksam över Andreas så jag kan knappt tro de är sant!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela