Välkommen!

Gått några dagar..

Publicerad 2011-01-17 11:25:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

.. sen jag skrev och sen begravningen var.. nu börjar de lägga sig och jag tänker inte på det hela tiden, känns skönt att få haft ett avslut på det hela nu och kunna gå vidare, vill dock till Kosta snart och tända ett ljus.. men de kommer de också..

Helgen har varit bra, jobbat och det har gått helt okey.. träffade 4 nya tanter på jobbet i Lördags, lika bra o ta alla på en gång tihi.. nästan iaf, men de var ingen fara med dom, jätte trevliga och glada så de var med glädje man gick från dom, särskilt en.. shit jag blev kär i den tanten och hon var så tacksam och tyckte jag gjorde ett så bra jobb så hon påtalade det hela fyra lr fem ggr under de 40 minuter jag var där :) Så söt så.. alltid kul, då känner man sig verkligen uppskattad och det kan behövas i detta jobb..

När jag kom hem från jobbet i Lördags så hade Andreas gjort nybakat jätte gott bröd som vi käkade och sen begav vi oss ner till bowlinghallen för Andreas hade match, vilken dom vann lätt.. sen blev de hem för myskväll så vi köpte lite olika frukter, tigerräkor o så.. så det blev frukter med vitlöks-marinerade varma tigerräkor, vitt vin och nybakat bröd.. mumms vad gott det var, blev en så mysig kväll så de var inte sant, riktigt mys...

Sen igår var det ju jobb igen som gällde, på kvällen.. med frugan så de gick ju bra det också :) Fast började igår få ett tryck över bröstet och bak genom ryggen,  som inte vill försvinna, känns som nåt sitter fast o krampar riktigt obehagligt faktiskt, kom som sagt igår kväll och det har fortfarande inte släppt :/ Usch.. men men blir väl bättre de också...

Vad har ni andra gjort i helgen? :)


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Andreas kommer att jobba över ikväll igen så de blir nog lugnt för min del.. behöver vila lite känner jag, men de vet man ju aldrig med mig.. haha.. precis tvättat lite iaf så de är väl dax att hänga upp den maskinen nu skulle jag tro.. kanske sticker ner till citygross o handlar lite med.. e sugen på att göra raggmunkar o fläsk tills Andreas kommer hem ikväll.. mmm.. får se.. hihi...

Nee nu pep mobilen ute i hallen hörde jag.. hehe *mobilberoende* måste ju se vem de var ;) Troligen min prins..

Ha en bra dag alla så hörs vi =)

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela