Välkommen!

Klagande.. o lite annat ;P

Publicerad 2011-01-27 13:03:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jaa vill du inte läsa mitt klagande så kan du sluta redan nu.. för idag e den en jävla skit dag..

Har jobbat och det har gått i ett, haft verkligen fullt upp och stressat som fan ända fram till en minut i halv tolv.. o jag slutade halv tolv.. men fått mkt beröm o de e ju kul..

Nu ska jag snart till sjukhuset på återbesök efter mina plastikoperationer, vilket säkert lär gå skit de också, men de hoppas jag inte och hoppas han ser lika väl som jag att det ser förjävligt ut.. suck..

faaaan jag hatar o vara pensinär o sjukskriven.. suck suck o åter SUCK.. man blir fan inte rik alltså.. skulle jag haft pengar skulle jag också börja träna bowling på riktigt o bara kunna åka ner o träna när man har lust liksom och inte känna att man bara får sitta o glo för man inte har råd... åhh vad irreterad jag är.. ingen bra dag idag inte.. är helt gråtfärdig.. Suck igen..

Börjar förresten gå bra för mig i bowlingen nu när jag väl tränar, jag gör stora framsteg o Andreas är super stolt över mig säger han om o om igen.. de e kul o höra :) Vi var nere igår o bowlade o jag gjorde några riktigt snygga slag, till o med så en annan bowlare berömde mitt snygga slag.. tihi sånt e skoj, nåt som går frammåt iaf.. hehe

Aja.. snart dax för sjukhuset som sagt o där ska jag möta upp mamma sen blir de nog en runda på modehuset o en fika om vi hinner, sen iväg o hämta Andreas o åka ner till bowlinghallen.. hmm.. får väl se om man tar sig råd o kastar några slag eller hur jag gör.. Annars får man väl gå en runda på maxi lr nåt annat tråkigt medans han tränar.. sen blir de hem o göra fläskfilé-gryta o förhoppningsvis lägga sig tidigt.. är helt slut efter denna dag..

Nee nu ska jag dra.. ha de gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela