Välkommen!

Nytto dag..

Publicerad 2011-01-18 13:49:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej..

aaa idag har jag en liten nytto dag.. igen.. hehe.. nu har julgardinerna åkt ner och adventsljusstakarna åkt ner från fönsterna :) Skööönt.. har inte vågar klättra och göra de förrut då min balans o kontrollerande av kroppen inte vart så bra, men idag åkte det.. blev kanon hihi.. upp med lite nytt,, härligt..



Hoppas Andreas tycker de är fint när han kommer hem också, men de tycker han säkerligen hihi.. han brukar aldrig klaga på mitt inredande ;) hehe... tur för honom de :P skrattar..

Har även tagit tag i all disk o fixat o donat så nu har man ett riktigt fint kök igen.. så härligt när det är klart.. fick även ryck idag på morronen o bakade chokladbollar, nytt recept där man skulle smälta smöret men jag kan säga nu efteråt att jag föredrar de gamla sättet och inte smälta de, men men nu vet man de till nästa gång  :)


I dag ska inte Andreas jobba över *skönt* fast han kommer ändå inte hem direkt för han ska köra sin mamma så hon får lämna in sin symaskin hihi... men sen så kommer han hem och då ska jag göra raggmunkar o fläsk.. äntligen, har varit sugen på de länge nu ju :)

Känns som en bra dag idag tihi.. är så glad..

Nee nu ska jag ta o hänga in lite tvätt...

Joo imorgon ska jag äntligen träffa kära Caroline :) Vi ska hem till mamma imon kväll o spela lite.. som förut när man jämt gjorde det, de var alledes för länge sen nu.. men de blir ju tyvärr så..    ska även till läkaren i nybro imon och ta influensasprutan..

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela