Välkommen!

Besök..

Publicerad 2011-07-19 13:19:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Aa idag har jag haft besök heela förmiddagen av lilla Lowa o Elin.. en riktigt bra förmiddag.. Lekt, lagat mat o busat en massa har vi gjort :) Hon är ju en riktig liten buse den där fröken.. tihi.. särskilt idag :P

Så härligt att Lowa e såå glad för mig tihi.. blev lite kort tagna (som vanligt) så tänkte dela med mig lite..
Tack för en trevlig dag vännen, blir allt för sällan men alltid lika trevligt dock :)

Lowa hittade en kattleksak o blev genast kompis med katterna ;)





Sen har ju tjejen fyllt hela 2år (vart har tiden försvunnit?!) så då måste man ju få lite paket också :D



I paketet var det ett picknick-sett så hon kan ha picknick i trädgården tihi.. Tror hon blev glad iaf.. ler.. hon ville iaf gå med väskan mkt.. hon "skulle till skolan" som hon själv sa flera gånger hehe.. sötnos..



Sen lagade vi mat också o Lowa skulle stå på pallen o titta.. spännande ju..



Glada fisen äter :D gott gott, pennor o ormar som hon själv utryckte de :P


Lowa ute o går med sin picknick-väska innan vi gick o lekte på lekparken o sen åkte dom hem.. visst e hon söt? Tihi


Så har min dag sett ut än så länge iaf.. mycket trevligt som sagt...

Tummen upp för denna förmiddag ;)
Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela