Välkommen!

Blogghumör..

Publicerad 2011-07-29 17:22:00 i Här är jag!

Aa idag e de en sån dag då jag skulle kunna blogga hur mycket som helst, men vet egentligen inte vad jag ska skriva om :P

Snart drar vi iaf till Linda.. mmm ska bli gott me mat o trevligt sällskap :D

Andreas fick se denna bilden o undrade om jag sett ett spöke :P haha kanske jag hade.. man kan ju nästan tro de.. näe da men muppiga Tess måste ju komma fram ibland ;)


haha men jag kan iaf se lite normal ut ibland.. så nu avslutar vi me ett rätt så normalt kort o sen blir de inte mer bloggande för idag..


Såå.. nu är vi redo för ett par timmar hos Linda innan man ska hem o nanna kudde för att jobba imon.. så tyvärr kan vi inte stanna alls länge.. men men man får göra de bästa av situationen.. det är ju så när man har yrke så man jobbar varannan helg..

Ha en bra kväll o helg alla så hörs vi!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela