Välkommen!

En sån där tråkig fredag...

Publicerad 2011-07-29 08:46:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hopp..

Aaa idag är de ju Fredag, skönt då man vet att Ante-boy kommer hem tidigare (nästan alltid iaf) o sen ska vara hemma två dagar innnan vardagen börjar igen.. men idag är det en sån där tråkig fredag då man vet att imon ska man upp tidigt för att jobba hela helgen.. känner verkligen inte för det måste jag erkänna.. jag vill vara hemma hehe.. o med denna värk jag haft nu flera dagar så får vi väl se hur det går :(

Ikväll drar vi iaf till Linda o grillar lite.. dock blir det ju en tidig kväll eftersom jag ska upp vid sex imon.. men man kan ju vara med en stund iaf och det är ju det som är huvudsaken ju :)

Ska gå o ställa mig o måla lite snart, aa för de har ni väl inte missat? Mitt nya yrke ska bli målare hehe.. de e verkligen nåt Varje dag som måste målas ;) Men bra blir det.. hehe. idag e de inte så jätte mkt så tänkte som sagt börja med det nu, snart.. sen duscha o göra sig lite fin inför grillningen sen ska jag nog till affären o köppa lite godis.. haha jag vet, ska inte äta de, men idag är det fredag o då måste man ha lite gott faktiskt ;) Sen hoppas jag Ante kommer hem i någerlunda tid så vi inte kommer allt för sent till Linda..

Nehe nu skriver en arbetskamrat till mig på msn, får snacka me henne, tror de handlar om planeraringen av mitt schema vad jag ska göra imon på jobb de gäller ;) Tihi

Ha en bra dag så hörs vi!

Haj Haj

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela