Välkommen!

FÖRLOVAD ;D

Publicerad 2011-07-14 11:46:00 i Kärlek är vackert!

Märkte nyss att jag inte gått ut i min blogg med att jag nu är en mycket lycklig FÖRLOVAD Therese :D

Tro det eller ej, jag tog tag i det och "friade" till min kära Andreas mitt under renoveringen av vårt sovrum, med svärmor i klädkammaren.. detta kommer aldrig att glömmas!!!



Det gick inte riktigt som tänkt eftersom svärmor råkade vara hos oss men de gick ju bra ändå o slutade ju som tänkt iaf :) Hihi.. även fast jag fick lite panik och såg hennes cyckel utanför när jag kom hem..


Började me att ge honom en stor bukett
(eftersom han var så duktig o arbetar var ursäkten) 
Tihi ;)


Picknick ute i det grönda fina området där vi bor.. med massa goda saker, räkor, lax sallad m.m..


Svärmor var som sagt med även på pickniken ;)


Sen blev det att slå upp filten inne i vårt nya sovrum (som de var meningen att vi skulle haft pickniken i från början men nee de var vissa som tyckte vi borde vara ute)

Aja då fick jag ändra min planer snabbt.. men jag fick ju sitta på filt i vårt sovrum till slut iaf.. där fick dock inte svärmor vara med, men hon stod inne i klädkammaren o målade..
 o tjuvkikade o tjuvlyssnade lite tror jag allt ;) tihi

Andreas fick en väl skriven och genomtänkt bok av mig.. o "vår" musik spelades i bakgrunden..


Han misstänkte verkligen ingenting o helt plötsligt så var vi förlovade :D



På kvällen blev det iaf precis som tänkt och vi gick ut o åt o drack gott o bara myste som NYFÖRLOVADE..


Jag var lycklig vill jag lova, det var vi båda :D
Andreas dock lite mer shockad än jag ;)


Nu har även ni fått ta den av en liten del av vår förlovning! Vi är världens lyckligaste!

ÄLSKAR dig Andreas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela