Välkommen!

Måste skryta lite..

Publicerad 2011-07-31 10:58:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

För jag har en sååå duktig pojkvän, medans jag bara känner mig helt slut och inte orkar göra ett skit rent ut sagt :(

Igår när jag kom hem från jobb hade han fixat o donat en massa, på kvällen tapetserade han klart hela hallen o nu står han o målar.. så duktig min pojk.. tihi..

Mmm fick världens godaste revben igår också.. mumma vad gott de var =) Idag blir de lax i nån spännande variant, sen blir de att åka till jobbet för min del.. känner inte för det, med tanke på hur jag mår..

Ante ville köra in mig till akuten igår kväll men jag var envis som vanligt.. hade/har sånt jävla tryck över bröstet o så strålar de bak i ryggen så igår låg jag nästan dubblevikt av smärtan.. ajaj inge behagligt alls... vaknat ett par gånger inatt också av att det hugger till i bröstet.. men nu känns de bättre iaf men de gör fortfarande ont mellanåt.. vad kan de vara?! Tips nån?! Trodde först de var nåt som satt fasst i min strupe, men fick upp allt jag ätit o ändå hade jag lika ont.. :/

Nu har min lilla Ante-boy målat klart :) Så nu ska vi sätta listerna i hallen.. så ska gå o hjälpa min pojk med det..

Ha en bra dag så hörs vi!

Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela