Välkommen!

Med glass under en mysig filt..

Publicerad 2011-07-14 09:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vilket hemskt väder jag vaknade upp till idag på morronen.. regn o blåst så de sjunger härliga till.. på nåt sätt så kom jag o tänka på att idag blir man inte sugen på glass.. Nu två timmar senare blev jag akut-sugen på glass o sitter nu inbäddad i en mysig filt jag köpte på ullared o en glass.. o datorn förståss.. mm gott gott ;) ibland får man synda när man blir akut-sugen på sånt ;)

En annan, ganska dålig sak är att de var alledes för längesen jag bloggade, jag kom inte ens in i min egen blogg utan att jag fick göra så dom skickade mail så jag kunde byta mitt lösenord :P haha.. då är det fööör längesen man var inne ;P

Sommar Sommar, härliga sommar, men snart är min semester slut, har bara denna veckan också men sen är inte mitt första arbetspass förrens fredagen därefter så man kan säga att jag nästan har hela nästa vecka också, jobbar bara fyra o halv timmar då, så de e inte så mkt ;) Andreas började jobba i måndags han och det märks.. gud vad snabbt man vänjer sig av med att vara ensam om dagarna.. tur de finns mycket här hemma o fixa o trixa med, även om de mesta måste göras när Andreas är hemma.. men nåt finns det ju alltid att plocka med.. om inte annat så städa o tvätta, o sätta igång diskmaskinen.. för weeiii tänka sig, vi har nu diskmaskin o det är så sjukt underbart, vad mycket en liten maskin kan göra egentligen ;)

Nu var min lilla glass slut och jag ska gå o se om jag kan sätta igång en maskin tvätt så är jag ikapp med tvätten från semestern sen :D

Ha en fin dag.. ska nog uppdatera här med en massa bilder sen, så håll utkik :D

Kramis


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela