Välkommen!

Som ett litet barn..

Publicerad 2011-07-18 11:11:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jaa Benny är verkligen som ett barn.. älskar jordnötter gör han, igår gick han upp på bordet i köket o satt där med tassen o åt ur skålen.. så de var bara att ställa undan skålen, nu hade jag ställt den på tv-bänken (där Benny inte brukar vara) o tog inte så lång tid förrens jag nu såg att han stod där o snodde nötter o när jag kom tog han en i tassen o hoppade iväg o åt den så jag tog skålen o gick ut me den i köket, då kommer han smygandes o tittar vart jag gjort av den haha.. men nu ska han inte komma åt den.. denna katt alltså, kan man vara så galen i nötter ;) Tihi..

En annan som är som ett barn är Andreas, han har verkligen sovit som ett litet barn inatt, så sööööt.. har legat o tittat på honom tihi.. min älskling <3

Igår hade vi besök av familjen Jonsson/Åkesson.. mkt trevligt måste jag säga :) Melle är ju så söt tihi.. bajs bajs bajs o popp de e vad han snackar om nu :P Blev många goa skratt.. måste börja ses mer igen vännen!!!

Nu ska jag nog ta o köra ner till affären o handla lite för imon så kommer Elin o Lowa så ska handla lite som vi ska ha till lunch imon :)

Ha en bra dag så återkommer jag!

Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela