Välkommen!

Hemma o sjuk igen :(

Publicerad 2011-10-31 08:55:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

God morgon...

Då är man hemma och är dålig igen :( Varit mkt sånt senaste tiden... höll mig så frisk ett tag men pang så blir man sjuk igen av minsta lilla.. trötta mig..

Började egentligen igår natt, svettades och frös som sata, till o med så Andreas vaknade av att jag var kokhet och svettades.. han trodde jag hade jätte mkt feber..
Sen igår på dagen var det lite si sådär, kämpade mig igenom den iaf.. men sen på kvällen kom det... Var helt borta i skallen o frös o svettades om vartannat.. vi såg TRE beckfilmer i rad, då är Tess dålig..

Vaknade idag förvirrad och 38,6 i temp så bara att ringa jobb och sjukanmäla sig inför kvällen.. nu sitter jag här, febern har gått ner lite med hjälp av febernedsättande och jag försöker hålla mig uppe en stund.. får bli att lägga sig en stund lite senare.. men nog om det nu.. ska inte klaga, finns dom som har det så mkt värre :P


Börjar längta riktigt mycket till jul nu, har fullt med julklappar här hemma, redan fyra stora kassar som är inprencip fulla :O haha.. ja som ni vet är jag ju galen i klappar ;)

Nu hade jag nog inte mycket mer att skriva just nu iaf..

Kramis Från Sjukstugan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela