Välkommen!

REKORD :D

Publicerad 2011-10-28 13:48:00 i Bowling!

Shiiit säger jag bara.. i måndags var Ante o jag o bowlade.. i fyra serier försökte han hjälpa mig att börja spela på annat sätt så att jag blir mer säker.. men alltå gick skit tyckte jag hehe.. o efter fyra serier hade jag tappat kontrollen o humöret men skulle bara spela en serie till.. så sa till Andreas att nu jävlar skiter jag i vad du säger o bara spelar.. så testade mig fram lite själv coh gjorde en sååå bra serie.. jag var chockad o STOLTsom jag vet inte vad.. så de blev två serier till.. toppen bra gick de.. Andreas var lika stolt som jag o jag slog honom :) o dessutom slog jag mitt eget rekord med hästlängder typ :D

Här kommer mina fina resultat, jag var ju tvungen o be dom skriva ut de åt mig ;)


198 poäng, snacka om att bli GLAD o känna sig duktig.. o som han sa som jobbar där, hade jag bara tagit sista spärren hade jag fått ett extra kasst och gjort en över 200 serie.. inte illa..

Nu har jag nog skrytit klart ;) haha

Kramis

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela