Välkommen!

En sten föll..

Publicerad 2012-04-13 09:12:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

En sten på flera tonn har lättat från mitt hjärta.. 

Igår var nog den bästa dagen detta året faktiskt, detta har legat som en stor sten i mitt hjärta sen slutet på förra året och nu ringde dom...  fsk...  o sa att dom kommer bevilja min överklagan och jag kommer få halvtids aktivitetsersättning!!!!

Kan inte förklara i ord hur lycklig jag är!! Inte velat visa min oro, ångest o tårar utåt men varje dag har bestått av ett helvete,

ÄNTLIGEN kanske gamla Therese kan komma tillbaka!!

Detta firades med en kväll på jobbet med Cola, riskakor (som jag dock inte hann öppna ens)
Köpte mig även en fin sommarklänning att ha i egypten (+lite andra toppar till resan)!!

Nu kan allt bara gå bra.. nu har jag lite styrka känns det som, nu SKA jag upp över ytan igen!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela