Välkommen!

Nervvrak Therese bloggar..

Publicerad 2012-04-29 22:21:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nervös.. De är förnamnet, har ju bara flugit en gång i mitt liv, då var jag knappt fyra år och jag flög till Stockholm så inget direkt jag räknar.. Vet att man ej behöver vara rädd men ändå är ångesten här.. Daah


Inte verkar de som min kropp vill åka heller, är genomförkyld och fick åka till läkaren i torsdags.. Inflammation i luftrören, halsen och jätte röd i öronen så de blev direkt att börja med penicillin :(


Ikväll ringde moster och sa att Bella är full med löss, o hon o jag har legat huvud mot huvud i Andreas knä lääänge o myst i eftermiddag, hoppas innerligt att dom inte hoppat över till mig, men de tror jag inte ;p


Nu för en stund sen kände jag att jag fick något i munnen, halva min rotfyllning flög bort, men vad vi kan se så är de inget öppet ner till rötterna..


Haha otur tess det är jag de ;)





Nu slutar snart big brother så ska jag lägga mig en stund.. Kvart över tre inatt kommer taxi och hämtar oss..



Egypten here we come :D



Ha en fin vecka!!!
Kraaaaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela