Välkommen!

Resfeber..

Publicerad 2012-04-24 09:29:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tror minsann att jag drabbats av resfeber.. känner mig hyperstressad över att jag ska ha med mig för mycket eller att jag ska glömma packa ner nåt.. daaah

Idag ska jag ut och fixa med lite saker inför resan iaf, lite vätskeersättning, handsprit o dyligt.. sen ska jag möta upp Ethe och fixa det sista (förhoppningsvis) inför bröloppskläderna :D

Mollies dop var i söndags också, hon var såå duktig och var nästan bara hos mig hela eftermiddagen/kvällen.. mysigt värre.. hon blir så lugn hos mig.. en riktig mystjej, min lilla guddotter <3

Ja, så här kan man säga att det är fullt upp nu.. men det ska bli sååå skönt att åka iväg.. åker till skåne redan på fredag som det ser ut nu, så är vi hos mamma och pappa i helgen innan det är dax att bege sig mot Egypten:D


Nee jag får väl ta och göra mig redo för att ut och springa i affärerna..

Hörs!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela