Välkommen!

...

Publicerad 2012-08-26 06:48:00 i Bowling!

Ligger på hotellrummet, vaknade nyss och var tvungen att gå upp och ta nässpray och halstablett!

Helt underbara täcken här på hotellet.. Kan man sno med ett hem tro? Hihi.. Synd att man måste gå upp om mindre än en timme!

Min hals är stor som en ballong typ,försöker lindra med halstabl. Men de går inte så bra.. Typiskt..

Men bara köra på, idag blir det mkt teori.. Tråkigt, jag som är så ny inom bowlingen hänger inte med riktigt på teorin, men har lärt mig mycket annat :)

En helt underbar dag igår, tyvärr funkade de inte att blogga av någon anledning, men det var väääldigt mycket träning, filmning, coatching m.m

Min coatchning förvånade mig! Dom tyckte jag var duktig och gjorde bara några få saker fel.. Nu ska man bara lära sig att strika också hihi

Nu kom en underbar arm runt mig.. Tror jag ska vila och mysa nu 30min innan klockan ringer!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela