Välkommen!

Andreas har fått ett nytt krypin..

Publicerad 2012-08-24 17:27:07 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

... nämligen ute i förrådet hihi... där tillbringar han mkt tid nu.. men bra blir det får vi hoppas.. medans han är i sitt krypin så har jag slängt in frallor i ugnen och nu plockar jag upp disken, sen blir de fika med frallor och kaffe.. gott.. och välbehövligt :)
 
När han är klar vet jag inte vad han har tänkt? De vet man aldrig med den pojken.. och det är på både gott och ont :P hehe... MIN plan är iaf att se lite House och lägga mig TIDIGT ikväll, för imon blir det en hård dag.. och jag hoppas innerligt att jag fått mer energi då.. mår fortfarande illa då och då och är väldigt hängig :/ men men det är väl bättre imon hoppas jag.. för då gäller de ;) tiih
 
Nee, nu börjar de lukta färdigt här.. nygräddade frallor och kaffe.. kan de lukta bättre? :D
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela