Välkommen!

Att bli coatchad utifrån film!

Publicerad 2012-08-29 17:36:00 i Bowling!

Steg 3: Att bli coatchad utifrån film!
 
Spänningen steg och det var nu min och Andreas tur att gå in och få vår dom.. vi valde att göra det tillsammans eftersom vi då kan veta och se vad den andra gör för fel och sedan påminna om detta på träningarna osv..
 
Vi började med mig.. det första jag tänkte. Hur fan ser jag ut.. shit.. man ser rätt rolig ut när man spelar.. riktigt koncentrerad och SUR.. haha.. men nu var det ju inte det man skulle titta på utan hur man spelar..
 
Sagt och gjort.. Dom var fortfarande impade av att jag släppte så fint och har sån balans (vilket Andreas och jag brukar säga att jag inte har ofta, men detta beror mycket på mina sjukdommar som gör att ibland kan jag koncentrera mig och ha balans och ibland om jag har en för kämpig dag så går de inte alls)
 
Jag gjorde lite småfel som jag skulle tänka på när jag spelar, men inget större sådär, övning ger färdighet och jag har mkt kvar att lära, men mina steg, min hållning, min balans och mitt släpp var iaf bra.. resten får man öva på.. men det är ju en bit på vägen iaf..
 
Jag gick ut från rummet nöjd och glad över vad dom sagt, både possetiva och negativa saker som man ska öva på.. :)
 
Fick även filmerna och lite annat på minneskort när helgen var slut så vi kan gå tillbaka och titta där om vi behöver.. framförallt kommer det bli kul när man åker på nåt sånt här nästa gång, att jämföra, se om man blivit nåt bättre osv :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela