Välkommen!

Att bli filmad!

Publicerad 2012-08-29 13:27:00 i Bowling!

Steg 2: Att bli filmad!
 
Att precis ha fått lära sig räkna ribbor, slå samma slag på samma ställe plus massa annan information så ska man återgå till som man spelar i normala fall.. för att bli filmad.. ja ni läste rätt..
 
Tror ni min puls höjdes? hur ska jag klara göra detta nu då? Tre slag hade man att visa hur man spelar.. samtidigt som det är massa kamror som ska filma mig bakifrån, frammifrån, från sidan.. Jaa, men det var ju bara att ta tjuren vid hornen.. ta sitt klot och gå till bana 1 för att slå mina tre slag.. som sen ska bedömas av två ledare.. nervöst? JA
 
Men det gick bra, jag gjorde tre slag precis som jag brukar när jag spelar.. tror inte jag gjorde så mycket annorlunda.. och jag spelade ju iaf inte i rännan ;D
 
Nu kunde jag ju pusta ut.. nu var den jobbiga biten över.. bara att gå tillbaka och fortsätta med öveningarna vi hade och invänta att bli inkallad till rummet för att få cotching och se sig själv spela.. inte varje dag man ser sig själv i de samanhanget!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela