Välkommen!

Att presistera tio slag..

Publicerad 2012-08-30 10:14:00 i Bowling!

Steg 4: Att preistera tio slag..
 
Att pressistera tio slag efter sådär 9 timmars spelande är inte det lättaste.. men det var min tur nu, nästan sist.. ¨'
 
Spela tio första slag för att en maskin ska mäta ut hur hårt man slår, exakt vart man släpper, vart bollen börjar rotera, hur snabbt den roterar.. ja ALLT..
 
Mina tio slag var väl inte dom bästa, men vad gör man? Var ju helt slut i både armar och ben.. men det gick någerlunda iaf..
 
Vi får chemat med oss hem med all information, men för mig säger det inet så mycket.. vi hann inte gå igenom allas och jag hängde inte med på vad allt betydde.. men det jag och Andreas iaf har kommit fram til är att mitt klot är för lätt för min styrka och kraft jag har när jag spelar.. daaah, jag som tyckte de klotet var super tungt haha, men de är helt annat när man spelar och när man går ovh bär runt på det ;)
 
En sak är säkert.. skaffar jag ett nytt klot till så får de bli en väska också, med hjul.. fan orka gå och bära minst två tunga klot? När man kan rulla dom i en väska istället? hehe.. just nu är de Andreas stackarn som oftast får släpa omkring på mina klot.. stackars sambo!
 
Detta var väl lite om helgen iaf..
 
Det var verkligen en toppen helg och vi hade super trevligt, både i hallen och på hotellet! Detta ska defenetivt göras om.. vi får se om det bli redan till jul eller om vi väntar lite.. ledarna trodde att det kanske kommer ett läger vid juluppehållet.. men vi får se :)
 
Tack för en riktig träningshelg!

Kommentarer

Postat av: Eriksson

Publicerad 2012-08-30 11:04:04

Vad roligt att ni haft det så trevligt! Ni får göra som golfspelarna, skaffa någon som bär klubborna/kloten. :)

Svar: Ja, det har verkligen varit en toppen helg :) hehe jag har ju redan nån som bär kloten åt mig.. Andreas ;) tihi
Vart har vår Eriksson tagit vägen tro?.. tycker det borde vara dax för plumpkväll snart?
Kram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela