Välkommen!

Bowling..

Publicerad 2012-08-01 13:05:00 i Bowling!

Idag är det mycket sakna känner jag...  ja, för här kommer ett till sakna inlägg :P Hehe
 
Saknar bowlingen nåt enormt, såå tråkigt att dom stänger så länge över sommaren, men nu är det ju AUGUSTI (vart tog sommarens månader vägen?)... och det innebär att SNART öppnar dom igen, vi är ju iväg när dom öppnar tror jag, men när vi kommer hem från vår lilla mini-tripp så kommer vi nog befinna oss mycket i hallen sen så vi får öva upp oss lite ;)
 
Sen sista helgen i Augusti så åker Andreas och jag iväg på bowling-läger.. ska bli spännande.. 11timmars bowling, bo på hotell, läsa teori, och få instruktör som hjälper oss.. sägs även att man blir filmad.. det är ju dock lite illa eftersom jag inte vill se mig själv hur jag ser ut när jag bowlar.. skrattar.. men de kan väl vara en upplevelse det också ;P
 
Undra om jag ens kan träffa nåt förrutom rännan längre? haha.. joda, lite träning så är man tillbaka i det igen och denna säsongen ska jag lära mig nya saker, bli bättre.. det är mitt mål.. men framförallt så ska vi ha KUL och det är faktiskt det viktigaste!
 
Jag spelar ju inte direkt för att jag är nåt proffs haha.. sämst (och yngst) i klubben, men jag har ju inte hållt på med detta så länge heller, så jag hoppas jag blir iaf lite bättre med tiden :D
 
Saknar mina klot.. buhu..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela