Välkommen!

Bowlingen..

Publicerad 2012-08-15 10:00:00 i Bowling!

Jao träningen körde igång förra veckan.. men då var ju inte vi hemma.. så har längtat nåt enormt efter denna dagen, som är IDAG.. för att äntligen få kasta lite klot igen.. men nej då.. varför ska jag vara sjuk just nu för? :(
 
Blir ingen träning för mig inte.. känns sjukt tråkigt, men så fort jag blir frisk så kan ni räkna med att jag kommer vara i hallen mkt ;) nästa helg är det ju träningsläger och innan dess måste jag ha övat upp mig lite grann iaf ;)
 
Fan, kunde inte komma mer olägligt än att bli sjuk just nu.. men jag vet iaf en som kommer njuta av att få kasta lite klot ikväll <3 och jag ska inte sticka under stolen med att jag är jääävligt avensjuk!
 
Mina klot få vila ett par daga till..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela