Välkommen!

Dålig :(

Publicerad 2012-08-14 07:15:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Ligger hemma i sängen och är dålig.. varit krasslig från och till hela semestern ju och idag vaknade jag och har ännu mer ont i halsen och kan knappt få fram ett ord :( Suck.. trött som en gnu då jag inte fått sova så mycket inatt, men ändå kan jag inte lyckas somna nu.. typiskt :P
 
Idag blir det alltså bara att ta det vääldigt lugnt.. slänga in nån tvätt och så bara måste jag göra men annars blir det mycket vila.. förhoppningsvis så kan jag somna nånting under dagen här..
 
Blir att knarka baffucin igen.. tack gode gud för att dom finns, finns nog inget bättre vid halsont? Eller, vet ni något annat bra?!
 
Nehe.. en stort täcke att dra över mig nu, skakis och fryser.. nu hoppas jag på sömn :D
Natti på er;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela