Välkommen!

En regnig dag på Liseberg!

Publicerad 2012-08-14 12:51:00 i Vänner har en stor betydelse!

Det började regna när vi åkte dit.. men varför strunta i planerna pga av väder? nej då.. våga trottsa regnet ;) Eriksson ser väl dock inte lika glad ut åt vädret i bakgrunden ;)
 
 
Det var fler än vi som ville trottsa vädret denna dag.. lagom mycket folk måste jag säga..
 
Det första vi gjorde var att springa på Andreas brors fru.. dom skulle åka berg-banan så Andreas stack och gjorde det med dom medans jag och Eriksson gick och köpte regn-puncho :) ´Snygga blev vi.. tyvärr fick jag inget kort när Andreas också var snygg i sin puncho.. men de får ni klara er utan ;P
 
Coca-cola bilen.. snygg.. men den borde varit svart och skulle stått zero också tycker jag ;)
 
 Sötast på Liseberg <3
 
Som alla vet så är både jag och Andreas väldigt korta.. inte ofta man får höra att man är lång.. haha men hör och häpna.. på denna karusellen var vi för LÅNGA.. hela 5cm.. så vi fick inte åka :( Illa tyckte vi.. hihi
 
Tack underbara för en härlig men väldigt BLÖT dag på Liseberg.. blev inte så mycket kort tagna eftersom mobilen typ dränktes när man tog fram den.. vi blev blöta både av regn och karuseller.. kollorado åktes ett x antal gånger och ett par gånger var det självklart JAG som fick allt vatten över mig.. inte på ett ställe.. utan ja typ över hela mig.. men jag bara skrattade och var glad ändå.. folk tyckte de var bra att pka den en dag som denna, man hade ju ändå ounchon på sig.. men inte vi inte.. sånna fegisar.. vi tog AV våra när vi åkte och satte på dom efteråt igen.. nödvändigt? kanske inte, men bara en principsak liksom ;P
 
     
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Eriksson

Publicerad 2012-08-14 13:01:50

Haha, snyggt foto du lyckades ta! Ser sååååå glad ut i bakgrunden :)

Svar: Haha, javisst du ser överlycklig ut att få gå på Liseberg en regnig dag med oss :D
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela