Välkommen!

En spelande Andreas... och skilda världar!

Publicerad 2012-08-22 17:22:23 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Japp, han sitter här bredvid mig med sitt FIFA.. själv har jag köpt nya säsongen av skilda världar idag så kollar lite på den :D helt underbart.. hihi.. undra hur många dagar boxen varar denna gången? Iof imon kväll jobbar jag och sen fredag är de fullt upp på dagen o helgen är vi borta.. så aa, den kanske varar ett par dagar denna gången iaf :D
 
Doftar gott utifrån köket, kaffet är nog snart klart tror jag ;) Blir kaffe och en fralla nu innan vi åker och tränar så får de bli middag lite senare när vi kommer hem, kycklingen skulle ligga i marrinaden nån timme så det fick bli så.. mkt godare att äta när man tränat också för då brukar man bli lite sugen!
 
Nehe nu vill jag pussa på min pojk, så det ska jag göra!
 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela