Välkommen!

Fy satan vilken morgon...

Publicerad 2012-08-23 10:15:27 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Har jag åkt på nån kräk-sjuka? Eller har min mage bara ballat ut? Spytt som fan här sen jag vaknade.. har dock inget att spy upp längre men klöks ändå :/ Vill INTE ha nån kräksjuka nu.. usch och fy! Kände redan inatt att jag mådde väldigt illa.. hmm..
 
Så.. idag blir de vääldigt lugnt.. lär väl springa här fram och tillbaka till toa antar jag.. vågar iaf inte jobba om det är nån kräksjuka.. är ju svårt att säga eftersom jag ofta kräks när jag äter och min mage ballar ut ibland, men de brukar inte kännas riktigt såhär.. vi får se.
 
Imon måste jag iaf till sjukhuset, så hoppas jag mår bättre då.. ska tillbaka till ortopeden med min fot och se vad läkaren har att säga denna gången.. själv börjar jag nästan ställa in mig på att tacka Ja till operation, även om den är väldigt omfattande och mycket rehabilitering, så orkar jag inte gå runt med denna värkande fot..
.
Vi får se vad som händer med allt helt enkelt.. Tog lite tid att skriva detta inlägg, för varit tvungen o springa in på toa lite.. ringde även jobbet så nu är det fixat inför kvällen! Nu ska jag lägga mig ner och vila en stund till lite avsnitt av skilda världar!
 
 
Snackar med Elin på msn, Saknar henne!
 
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela