Välkommen!

Idag är jag inte människa..

Publicerad 2012-08-16 11:06:44 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Fy faaan vilken natt säger jag bara :(
 
Helt galet vad lite jag sovit inatt, suttit på dass tusen gånger känns det som och sen legat i sängen och spelat yatzy o lite annat.. har verkligen inte gått att sova.. som tur är har jag lyckats sova tre timmar på morronen.. men är galet trött och har en grym jävla värk..
 
Idag blir det inte många knop gjorda.. precis satt igång en maskin disk iaf.. men det är väl också de ända jag kommer orka göra idag.. jag tänker sitta här med mitt skitiga hår, slappa kläder och bara ja.. slappa helt enkelt..
 
Idag firar jag och min kära 2år och 5 månader.. vart tar den underbara tiden vägen egentligen? Igår när vi åt middag satt Andreas och började fundera över vad vi skulle göra nästa månad när vi firar 2½ år.. lite gulligt <3 sötnosen min!
 
Men idag som sagt blir det väldigt lugnt.. så antingen kommer jag bara sitta och inte göra ett skit eller så kommer jag ställa mig och baka nåt bara för att jag är så övertrött haha.. man vet då aldrig med mig..
 
Hoppas ni sovit gott inatt iaf! Lika gott som min älskade som låg bredvid mig och bara var sådär avslappnad och skön.. MIN MIN MIN och jag är såå lycklig att jag har honom!
 

Puss o Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela