Välkommen!

Känner mig tom...

Publicerad 2012-08-29 11:58:33 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Varför känner jag mig så tom idag? Vet inte själv varför.. känns bara så.. lugn och tom.. skum känsla..
 
Sitter och kollar på House, somnar ju varje kväll när vi kollar på det haha.. så nu kollar jag igen lite.. hihi..
 
Precis avnjutit en härlig lunch.. halsen är lite bättre, men de kliar och svider.. får se hur det utvecklar sig men medecinen verkar ha lite påverkan iaf.. får se vad proverna visar som sagt..
 
Försöker få lite tvättat och så här hemma, har inte så mkt energi men lite måste jag ju få gjort.. och tvätten sköter sig ju nästan självt ;)
 
Börjat kolla på vad vi ska ha för marrinader på kött och kyckling till fredag.. Andreas och jag har ju lovat att göra maten.. så ikväll ska allt läggas i marrinad så att det kan tillagas imon och sen ligga och gotta sig till fredag.. gott gott!
 
Vad gör ni för skoj idag?!
 
KramKram en hängig Tess
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela