Välkommen!

Lite uppdatering...

Publicerad 2012-08-28 15:50:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Hej på er!
 
Sorry för dåligt med inlägg här, har inte haft ork.. är totalt slut.. min hals tar kål på mig.. varit hos läkaren idag..
 
Igår var halsen så jätte svullen så jag kunde knappt svälja, aldrig sett min hals så svullen ens när jag haft rejäla hasflusser.. idag är det lite bättre men fortfarande väldigt svullen.. läkaren trodde inte det var nån halsfluss, trodde mer på nån allergi? nåt jag ätit? nån medicin? Ja, vad de var kunde han inte säga, men vi tog halsodling för säkerhetsskull för och se så det inte är nåt i halsen iaf.. så får reda på det på fredag.. fram till dess ska jag inte jobba, eftersom jag jobbar med äldre så vill jag ju inte riskera att smitta om det nu är nåt i halsen.. så vi får se helt enkelt vad provet säger..
 
Känner mig lite hängig och frebrig då och då.. men jag är ju hängig och trött nu för tiden så svårt och säga om det beror på halsen eller nåt annat.. igår somnade jag nog vid sju åtta nånting..helt slut..
 
Fick nån hostmedicin som förhoppningsvis ska lindra smärtan och ta ner svullnaden lite.. så får vi se om det hjälper.. ville inte ge mig nån pencilin eftersom vi inte vet vad det är.. tänkte ge mig kortison först men vi kom fram till att avvakta med det också tills vi vet om svullnaden ger med sig eller inte..
 
Kroppen är bra märklig den..
 
Kommer kanske mer uppdatering sen om helgen och så.. eller så kommer det nåt inlägg imon, allt beror på vad jag orkar med ikväll.. just nu är jag trött igen så ska lägga mig en stund innan Andreas kommer hem vid 17-tiden..
 
Kram på er, hoppas ni är kryare än mig där ute!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela