Välkommen!

Ny dag, Nya utmaningar..

Publicerad 2012-08-20 09:11:20 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Kanske inte så mycket utmaningar idag.. eller iof, jobbet vet man aldrig vad det kan bjuda på för utmaningar.. ska ju jobba mitt sista arbetspass med Jessica, känns väääldigt konsigt.. aja hon kommer väl och jobbar lite nästa sommar förhoppningsvis och nån helg kanske.. vi får väl se.. jag som tycker om att jobba med min fru om kvällarna.. allt går liksom på rutin då..
 
Idag blir det iaf väldigt lugnt innan jobbet tror jag.. ska föröska komma på nåt att äta till lunch + att äta ikväll på jobb.. hmm.. förslag?! Jag är helt tom i huvuvdet.. inte sugen på nåt avancerat heller.. hmm.. ikväll när jag kommer hem så ska iaf jag och Andreas mummsa smörgåstårta hehe.. lite sent, men vad gör man? :D
 
Kanske att jag funderar ut nåt och sen kör ner på ÖB en snabbis och kollar om kex och så till kräftskivan.. börjat inhandla lite.. kanske ska fortsätta idag? ;) Kan ju sticka in på Maxi också, där hade dom bra ost denna veckan.. Känner mig dock helt fucked off i huvuvdet så vi får se vad som händer..
 
Ha en fin dag, vi lär höras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela