Välkommen!

Nya servisen...

Publicerad 2012-08-15 18:46:17 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Andreas stack precis till bowlingen.. ajaj vad avis jag är.. själv får jag plocka upp disken sålänge.. det är ju nääästan lika kul.. eller inte :P haha.. Han ska iaf kolla om de finns nån bana ledig på tisdag så jag kan åka o kasta lite klot ;)
 
Ska plocka upp denna diskmaskinen nu och sätta igång en ny.. håller på att diska av hela den nya "servisen" vi köpt.. så jag kan packa ner den gammla som min kära mor och far ska överta :)
 
Försöka få plats till den nya också, då den är rund och de tar större plats än fyrkantigt.. men de ska nog gå :D
 
Det bara lyser Therese om dom nya tallrikarna och skålarna <3 hoppas bara att dom är bra att äta från, skålarna har jag testat och dom är perfekta.. ikväll ska tallrikarna testas så dom får godkännt.. annars får inte mamma o pappa ny servis ;) haha
 
Nehe dax att plocka så jag kan lägga mig en stund sen.. bara kollat på house och fikat lite medans Andreas var hemma, märks ju att man är slö och hängig.. men lite nytta måste göras iaf..
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela