Välkommen!

Oooooooops ;)

Publicerad 2012-08-30 20:33:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Oooops.. råkade surfa in på Ellos som har halva priset på all rea tills på söndag.. blev att jag klickade hem lite kläder :/ ojoj.. får väl dock se hur mkt som passar och inte.. alltid lika spännande.. men de är kul när det är billigt.. jag menar jeans för 50spänn? Hur ofta hittar man det? :O tihi

 

Ska gå och plocka in köttet som nu svalnat, så det ska in i kylen.. sen ska jag snart bege mig och hämta min lilla Andreas.. <3 Saknar honom och vill ha hem honom NU.. är så sjukt trött också så hoppas han också är det så vi kan lägga oss någerlunda tidigt..

 

Pratade med mamma och dom verkar kommit in fint i huset, dom jobbade för fullt, men de mesta var väl flyttat.. mys..

 

Ha en fortsatt bra kväll!

 

Kram o skål //En sliten Tess med torr hals .. :(

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela