Välkommen!

Rätt ska vara rätt, dricker han öl, så tar jag mig en cola ikväll!

Publicerad 2012-08-30 19:00:01 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Då satt man här igen...
 
Andreas har åkt för en stund sen.. ska hämta honom sen.. redan vid 21 sa han.. ojoj, förvånad blev jag.. trodde han skulle säga vid 23.. men han var rätt trött.. och har väl märkt att jag inte gillar att jag knappt aldrig får ha honom hemma i veckorna :P
 
Själv har jag donat lite i köket.. ska nog ta det lugnt en stund och bara koppla av lite och öppna en cola.. jajemen, rätt ska vara rätt, dricker han Öl idag så kan jag gott få dricka en burk cola ;)
 
Är jätte irriterad i halsen igen.. det är typ som att det fastnar mellan gommen och mandlarna när jag äter? Skumt..
 
Nehe ni.. nu ska jag ta och öppna min burk här och ringa min kära moder, dom har ju flyttat till sitt nya hus idag och jag är måttligt nyfiken på hur det har gått :)
 
Ha en fin kväll!
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela