Välkommen!

Seeemester :D

Publicerad 2012-08-03 11:05:56 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Weeiii... nu har jag hela 11 dagars semester.. hur underbart är inte det? helt fantastisk, jobbade mitt sista pass igår kväll, Andreas är och jobbar sitt sista pass nu.. kommer väl förhoppningsvis hem om en timme.. det firar vi med att gå ut och käka lite lunch.. vad det blir eller vart det blir vet vi inte ännu.. vi får se :)
 
Är inte så kry, det var verkligen jobbigt att jobba igår, men som tur var gick allt jätte smidigt på jobbet och flöt på bra.. förrutom en liten despyt men men det är sånt man får ta det också :P .. Mådde ju dock jävligt kasst, känndes som jag skulle ramla ihop hela tiden.. så när jag kom hem blev de en smörgås sen boms i säng..
 
Sov ca 2 timmar som en stock, sen har jag varit vaken näst intill hela natten pga yrsel, svettningar och jävligt ont i halsen.. men har sovit igen lite nu på morgonen och knarkat bafucin.. så just nu känns det lite bättre iaf :)
 
Bafucin två dagar dygnet runt sen hoppas jag allt är på topp igen, för då blir det ut på tripp med min älskling *lääängtar*
 
Tror jag ska slänga in lite tvätt, lite som behövs tvättas som ska med på semestern..
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela