Välkommen!

Snart "semester"

Publicerad 2012-08-01 11:25:26 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Onsdag idag.. vilket innebär ett arbetspass imon kväll, sen är det dax att vara ledig i hela 11dagar.. :D
Fick ta ut 7 dagar känstledigt eftersom jag tydligen inte har nån semester på den lilla tjänst som jag jobbar.. aja nu ska vi inte gå in på det.. är fortfarande nåt jag inte förstår och är förbannad över!
 
Iaf.. snart är det ledig och det börjar med en tripp till G-kås, sedan vidare mot Göteborg där vi stannar ett par dagar.. går på Lisseberg, kollar på Alice Cooper m.m, sen blir det en tripp till skåne-land för att besöka mamma och pappa.. det blir då en tripp till Danmark med dom.. sen avslutar vi med 1års kalas hos Calle (Jonas och Emmas son) .. sen drar vi oss hem igen.. så ja.. man kan ju kalla det fullbokat ;) Men vad gör man inte när man planerat FYRA veckor semester men får EN? Jooo juste, då får man pussla ihop lite av varje.. hihi
 
Idag blir det lugnt, är förkyld och har ont i halsen.. det är ju typiskt när man äntligen ska få ha "semester".. men de går nog över :D
 
Andreas slutar vid tre förhoppningsvis och då blir det till svärmor och vattna hennes blommor och ge fiskarna lite mat.. sen ska vi handla lite borr och så för att kunna få upp vår efterlängtade duschdörr i badrummet, så det slipper skvätta vatten överallt.. efter det blir det grilla, idag blir det kycklingsallad till middag.. med grillad kyckling såklart ;) Får se om vi bjuder över nån mer eller om det bara blir vi.. det vet man ju aldrig med oss ;)
 
Ska nog gå och plocka upp diskmaskinen.. så jag får bort disken som just nu bara står där i köket.. bra idé? Jaaa, jag tror det.. så nu kör jag på det..
 
Ha de fint sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela