Välkommen!

Äntligen sitter jag på mitt arsel ;)

Publicerad 2012-12-04 19:13:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Puh, så skönt.. sitta ner en stund.. hållt på hela dagen, som ni kanske märkt ;) Nu har vi precis ställt in första plåten med lussekatter i ugnen.. och medans det jäst så har jag klippt min Ante-boy <3
 
Arbetsterrapeften ringde förrut.. han kommer hit på torsdag förmiddag med alla hjälpmedel.. han beställde en rullstol till mig idag.. så vi får väl se hur det kommer se ut här på torsdag.. jobbmiljö ungefär :(
 
Nu var första plåten klar, lussekatterna blev stora hehe..
Snart steka lite strömming och göra potatismos..
 
Har inte ork eller ro att skriva.. därför blir det mest bilder idag ;) Men det är väl roligare det? :P
 
Ska ta och färga Antes hår nu.. Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela