Välkommen!

Bakslag!

Publicerad 2012-12-12 15:24:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Arbetsterapeuten var här och kollade, tyckte jag var duktig på förflyttning men har fått fel rullstol tycker dom, för jag kommer att behöva rullstolen även inne och denna kan jag inte köra själv med och inte heller sätta ner andra benet och hasa mig fram eftersom rullstolen är alledes för hög för lilla mig.. Så det ska dom ringa och fixa med!

Sen åkte jag ner på röntgen och fick jätte ont, började gråta av smärtan och när jag var tillbaka till avdelningen så var det bara att åka direkt i säng och dom fick komma och ge mig stor dos morfin intravenöst (rakt in i blodet)..

Bakslag, trodde jag skulle klara mig utan dom där doserna nu! De värsta är att den inte ens hjälpt fullt ut, så har fortfarande mkt mer ont nu än jag haft på hela dagen :'(

Precis kunnat trycka på bedövnings-pumpen också, så hoppas kombinationen hjälper snart!

Nu blir det vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela