Välkommen!

Bra morgon!

Publicerad 2012-12-07 08:52:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vaknade av mig själv, Andreas körde själv till jobbet eftersom jag för en gångsskull denna veckan sov så gott! Men nu sitter jag här med en nygräddad smörgås och tänt ljus och ett glas mjölk, tänkte få i mig lite frukost innan det är dax att packa träningsväskan och för sista gången åka och träna i bassängen.. ska bli härligt, inte att det är sista gången, men att komma dit! :)
 
Sen blir det att fixa lite ärenden som måste fixas innan operationen, inhandla lite saker och fixa lite..
 
I eftermiddag är det bowling som gäller :D Weeii.. ska bli grymt kul!
 
Det är väl vad som är planerat för denna dagen, ska ta och baka lite saffransmuffins också tror jag.. om jag hinner! Sen kommer ju Eriksson ikväll också, så då ska jag slå dom i plump! Haha.. lycka till Tess säger jag bara till mig själv.. det brukar ju inte sluta med att jag slår dom precis.. meeeen.. huvudsaken är att det är kul.. eller hur? ;)
 
Nu ska jag äta upp min smörgås och titta vidare på nätet en liten stund.. sen tar jag mitt onda huvud och gör mig iordning för träning!
 
Hörs när vi hörs nästa gång! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela