Välkommen!

1-års-fin!

Publicerad 2012-12-18 11:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 

Är det "kalas" så är det.. då ska man vara lite iordning-fixad!

Puh vilken pers.. bara få på sig lite kläder, smycken, fixa håret liiite och lite smink har tagit mig nästan 1½timme.. men nu har jag fått ut smink och hårsaker och så i hallen, så det blir lättare en annan dag om jag vill fixa mig lite!

 

Nu ligger / halvsitter jag i soffan igen och vilar.. det tar på krafterna mer än man tror!

Idag kör jag på rosa tema, så jag matchar in en flickas 1-års dag och hennes paket ;) Jag och mina färger alltså, men jag kan inte hjälpa det.. det är sån jag är :D Bara att acceptera :P

 

Ska ligga i högläge nu ett tag och sedan fixa lite i köket, se om jag klarar det, i värsta fall får vi ta allt när Andreas kommer hem från jobbet.. maten är nämligen inte förberedd något för ikväll, men lite kan jag nog sitta i rullstolen vid köksbordet och fixa med..

 

Hmmm... kan man bara lyssna på gratis spotify 10 timmar nu eller?.. *fundersam*

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela