Välkommen!

Det är ju tur att jag är igenkännd!

Publicerad 2012-12-07 12:23:00 i Här är jag!

Var ju tidig till träningen idag eftersom Leo och Martin fick komma och köra mig!

Ena sjukgymnasten såg att jag satte mig i väntrummet så efter knappt fem minuter så kom min sjukgymnast ut och undrade om jag längtade till badet! Jag berättade som det var och hon sa att jag fick komma in redan då på de andras tid, tjugo minuter innan mitt pass! Snällt av dom, så idag blev det lång träning :D

Sitter just nu och väntar på Andreas som ska komma och hämta mig med jobb-bilen och köra mig hem! Tack älskling!

Och Eriksson räddar bowlingen ikväll, han kom från jobb i tid och kan därför följa med och bowla, alltså har vi skjuss så han hämtar mig hemma och sen hämtar vi Andreas på jobbet! Tack Eriksson, nu får jag bowla iaf, en troligen sista gång på länge! Tack tack tack!

Nu kommer väl snart min älskling och jag ska hem och baka tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela