Välkommen!

Fallet igår!

Publicerad 2012-12-30 17:10:00 i Familjen betyder allt!

Gick och la mig tidigt, var helt slut av feber och förkylning!

Bad senare Andreas hjälpa mig på toa (svårt för att klara mig ensam när vi är borta och inte har toa-förhöjningen).. Tog som vanligt kryckorna och skulle hoppa ut från sovrummet till toaletten..

Så händer det, det som inte får hända..

Jag tappar balansen och åker rakt in i väggen för att sedan ramla framstupa frammåt, slår i huvudet i dörren och sen rakt ner på golvet..

Jag skrek som fan och grät, blev grymt rädd och det gjorde ont! Under tiden blir brorsan så rädd och tar sig ut i köket..

Han svimmade, av rädsla, när jag skrek och ramlade, han vaknade som tur var efter bara någon minut och jag fattade ingenting, bara grät/skrek, fortfarande i chock!

Bror låg på köksgolvet och jag utbrister: svimmar han verkligen på riktigt..

Ingen hann väl egentligen med på vad som hände, riktigt otäckt var det iaf men vi klarade oss fint!

Bror har haft lite ryggvärk efter fallet och jag har jätte ont i min arm som även fått två fina blåmärken, ont i pannan och i knäet, men det kunde ha gått mycket värre med oss båda!

Så kan en kväll här tydligen se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela