Välkommen!

Fantastisk sköterska!

Publicerad 2012-12-12 18:07:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Är en sköterska här som är helt fantastisk, jag lyckades inte äta mer än morötter och lite deg av maten!

Inte bra tyckte hon, så skulle försöka med näringsdryck för jag Måste ha i mig proteiner, men det gick ju som förväntat, jag började spy som fan och fick upp allt jag hade i magen..

Sen kom hon och undrade om jag äter kasella, hmm det visste jag inte riktigt, inget man bara brukar äta sådär juh!

Hon gick iaf iväg och gjorde en smoothie till mig och kom in och serverade i fint vinglas!

Det var riiiiktigt gott!! Underbart!!

Men bara tanken, att anstränga sig så pass mycket! Har gillat henne ända sedan början! Och hon visar sig ju inte bli sämre!

Alla här är väldigt omtänksamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela