Välkommen!

Gaderoben förberedd för en handikappad Tess!

Publicerad 2012-12-05 11:26:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 

Japp nu är gaderoben så gott som förberedd för en handikappad Tess! Alla kläder jag använder ofta om det inte är något speciellt har jag lagt in lådorna i lagom höjd och hängt längst ner.. så att jag lätt ska kunna ta fram kläder själv!

 

Det är verkligen mycket som ska tänkas på.. men skönt att ha den saken klar också iaf :) Nu ska jag bara få bort lite skit där inne så att jag kommer in där lätt med kryckor eller betastöd!

 

Känns himla skönt att jag redan hunnit med så mycket idag! Klockan är bara halv tolv och jag har redan hunnit baka kola, rocky road, julpyntat och städat klart hela sovrummet, tvättat en del, fixat i köket.. så ja, här går det undan! Ska alledes strax fortsätta, men kände att jag behövde två minuters vila och sitta på mitt arsel ;) hehe

 

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela