Välkommen!

Goda nyheter!

Publicerad 2012-12-18 10:32:00 i Vänner har en stor betydelse!

Familjen Åkesson/Jonsson är friska :D 
 
Det betyder att min älskade guddotter med familj kommer på middag ikväll <3
 
Ska fira Mollies 1-års dag och bara umgås.. MYS på hög nivå! Var så rädd att planerna skulle ändras, me ikke.. UNDERBART!
 
Nu är jag glad! Riktigt lycklig! Äntligen kommer dom och hälsar på igen.. jag Älskar det <3
 
Dessutom ska Mollie få sin fina pressent som jag är så spännd på att ge henne <3 Och Melwin ska förståss få nån liten julklapp ;)
 
 
Nu har jag lite att fixa med då, gäller att sätta igång nu.. allting tar ju timmavis längre tid än vanligt.. men ska börja med att skriva klart julkorten som dom ska få <3
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela