Välkommen!

Godmorgon!

Publicerad 2012-12-05 08:15:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Här står jag och smälter cloetta-tomtar för fullt ;) Försöker mig på att göra fudge, inte vilken fudge som helst, tomtefudge :) Får se hur detta blir.. hehe.. aldrig ens hört talas om det förrut.. så vi får se hur det blir :D
 
Idag sov jag verkligen tills jag vaknade.. underbart! Har inte ens hört att Andreas gick till jobbet! OVANLIGT!.. men ändå vaknade jag typ halv åtta! Hehe, men det är ändå skönt att ha vaknat av sig själv och inte någon klocka!
 
Idag som ni vet så står det änu mer julpyssel på min lista ;) Och få iordning så alla hjälpmedel kommer att få plats här i morgon! :/
 
Ska röra lite i fudgen och bryta choklad.. hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela