Välkommen!

Gör om till något eget!

Publicerad 2012-12-04 11:31:00 i Välkommen hem till oss!

Varför ha kvar allt som när man köper det?! Igår när jag var så ledsen så bestämde jag mig för att köpa hem en av dom andra tomtarna som jag blev kär i härromdagen!

Men tyckte den var lite för mycket så kom på att jag ville ha ett ljus på släden, sagt och gjort, nu står den fint i hallen med ett ljus och jag är jätte nöjd :D

Det var bra fram med kniven och börja jobba ;) nallen och säcken kan man kanske använda till något annat fint, även om säcken gick sönder en del, satt klistrad så himla mycket, men de syns inte eftersom de är på undersidan!

Vipps så har jag en egen tomte med släde och ljus <3

 
Jag är nöjd! Blev mer stilrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela