Välkommen!

Jag får beröm OCH ifrågasättningar!

Publicerad 2012-12-12 09:26:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Precis fått i mig lite frukost och extra morfinspruta!

Klarat mig relativt bra inatt, fick morfin innan jag somnade vid tolv snåret sen tog jag extra bedövning under natten och klarade mig på det fram tills fem då jag fick hjälp på toa, ny morfinspruta och penicillin!

Jag får mycket beröm dom gångerna jag förflyttat mig och ska på toa, både på uppvaket och här på avdelningen!Dom trodde att de skulle vara mycket svårt för mig eftersom jag är så pass smärtpåverkad och fullproppad med morfin, men det behövs bara en personal till hjälp vid förflyttning :D skönt!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, troligen väldigt lite! Någon som har vägarna förbi?!

Ska byta påse i pumpen snart, den är nästa slut redan eftersom jag får trycka direkt då de gått en timme! Plus att dosen ska höjas idag!

Jag har långtidsvärkande morfin tabletter som jag står på och ska ha ett tag framöver, men nu pratade sköterskan om att kanske ge mig snabbvärkande morfin i tablettform också, vi får se.. Antar det kommer någon rond här snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela