Välkommen!

Jävla bil helvete!

Publicerad 2012-12-07 10:42:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Suck, tror ni bilen startar idag?! Näe juste.. Helt jävla död! Nu lär de inte bli mycket gjort idag.. De vill säga att jag har en massa att ordna med på måndag innan jag ska läggas in :(

Helvete!

Andreas var iaf gullig och fixade en arbetskamrat som kunde köra mig i deras lastbil till sjukhuset! Inte alla som åkt lastbil hit inte ;) sen kommer Andreas och hämtar mig med jobb-bil vid halv ett och kör mig hem! Allt för att jag ska kunna träna en sista gång! Tack hjärtat!

Lär inte bli någon bowling idag inte, om vi inte får igång bilen vill säga.. Hoppas hoppas! Han tror det är en propp i bensinen som måste tina upp.. Snälla kyla försvinn så att jag kan fixa det jag ska och att vi kan bowla i eftermiddag!!

Jag ber att bilen ska funka när jag kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela